Jūrinio stiliaus gimtadienis

Jūrinės tematikos šventės mano silpnybė ir tai daug kam ne paslaptis. Kaip ir nedidelių švenčių dekoravimas. Nes tai labai asmeniška, jauku ir nuoširdu.

Manau, sutiksite visi, kad, pagalvojus apie jūrą, mes pajuntame tokią lengvą romantiką, vėją plaukuose, byrantį smėlį tarp pirštų, akmenėlius bei kriaukles pajūryje ir laivus horizontų toliuose. Šie dalykai mums visada asocijuojasi su amžinomis atostogomis.

Šventės dekoracijos

Pasirinkus jūrinę, kitaip dar vadinamą marinistinę šventės temą, daugybę detalių galima tiesiogiai panaudoti dekoruojant šventę: smėlį iš pajūrio, akmenis bei kriaukleles iš jūros, pakrantėje rastas vėjo nugludintas medžių šakas. Visa tai randama pajūryje ir labai organiškai panaudojama šventės dekore.

Šventę dekoruojant jūrine tema labai dažnai vėl grįžtame į vaikystę: mes lankstome laivelius, karpome ir klijuojame jiems vėliavėles, rišame jūrinius mazgus. Užsimirštame laike, savo darbuose, lankstome ir prisimename, kaip norėjome juos paleisti plaukti upe ar bala mūsų kieme.

Šiai šventei buvo išlankstyta 60 vnt. laivelių, pripūsta 300 vnt. balionų. Visų pirma norėjome, kad į šventės vietą atvažiavę svečiai jaustų šventinę jūrinę nuotaiką. Todėl ant durų pakabinome vainiką, kurį dekoravome lankstytais laiveliais, – netikėta alternatyva tradiciniam kalėdiniam durų vainikui. Ant namo fasado tvirtinome balionų kompozicijas, o į gėlyną, esantį prie namo įėjimo, susmaigstėme laivelius. Jie tarsi plaukė tarp žydinčių gėlių bangų.

Ne paslaptis, kad turiu sukaupusi nemažai jūrinės tematikos dekoracijų ir nuolat jas pildau. Šioje šventėje puikiausiai galėjau panaudoti turimus laivus, valtį, gelbėjimo ratą, švyturius, kriaukles, akmenukus ir kitas dekoravimo detales. Kas nematėte mūsų jūrinės temos dekoracijų, būtinai pasižiūrėkite >>

Šventes dekoruojant jūrine tematika, dažnai apsieinama be gėlių. Kaip alternatyvą gėlėms aš naudojau cilindrines vazas, į kurias pyliau smėlį, stačiau mėlynas žvakes, dekoravau įvairaus dydžio ir rūšies kriauklelėmis bei akmenukais. Ir tada visa tai komponavau kartu su turimomis dekoracijomis ant stalo, tuščias erdves užpildžiau įvairaus dydžio kriauklėmis ir akmenukais. O kaip akcentai, stalo galuose buvo pastatytos vėtrungės, beje, kažkada mano rankomis dekoruotos vėtrungių dekoravimo užsiėmime.

O kiek visokių rūšių jūrinių desertų gali būti! Inkaro formos sausainiai, kriauklių formos saldainiai, keksiukai kaip laiveliai, tortas – laivas ir panašiai. Šioje šventėje ant desertų staliuko puikavosi šeimos kepiniai. Mes suderinome spalvas, keksus papuošėme jūrinėmis vėliavėlėmis, keksiukams parišome mėlynus kaspinus, o į tortą įsmeigėme skaičiaus 5 pavidalo žvakutę! Kaip bebūtų tai pirmasis jubiliejus, kad ir dar mažo žmogaus.

Kūrybinė grupė:
Gimtadienio stilius ir dekoravimas: Asta Deco
Fotografas: Agata Studio
Tortas ir visi desertai: kepti visos šeimos
Šventės vieta: privatūs namai

Tau patiks…

Lubinų gimtadienis

Lubinų gimtadienis Pavasariui įsibėgėjant pievas papuošia lubinai – nuo baltų, rožinių iki tradicinių tamsiai violetinių. Žydėjimo laikas nėra labai ilgas, bet pagauti tą žavią akimirką galima. Lubinas be galo puošnus augalas, kurio didelis žiedynas sukrautas iš...

Jaukus 40 gimtadienis namie

Jaukus 40 gimtadienis namie Mes visada sakome TAIP jaukiems ir elegantiškiems gimtadieniams namie. Nesvarbu ar šventė didelė ar tik artimų šeimos narių rate. Juk šventę kuriame sau. Todėl niekada nepamirškite savęs ir aplinkos. Aplinkos, kurioje susitinkame su sau...

Teminio gimtadienio idėja: Gimtadienis miško tema

Gimtadienis miško tema Gimtadienis miško tema yra viena smagiausiu gimtadienio dekoravimo temų. Mums visiems artima, nes tai gamtos tema, be galo suderinta ir subalansuota pačios gamtos spalvinė gama. Tiesiog medus akiai ir širdžiai. Nors oras tą dieną nelepino, bet...